Mladinsko kadetska ekipa Krke se je med 29.4. in 2.5. udeležila močnega mednarodnega turnirja v Beogradu v organizaciji mesta Beograd. Na turnirju so lahko nastopili igralci rojeni l. 98 in mlajši. Naša ekipa je bila med mlajšimi, saj bo večina lahko nastopila še 2 krat.

Na pot smo se podali v petek zgodaj zjutraj skupaj z žensko kadetsko ekipo Grosuplja in moško kadetsko ekipo Kamnika. V Beograd smo prispeli ob 13. uri se namestili v Dijaški dom poleg dvorane Pionir in se nato sprehodili do centra mesta. Beograd je resnično veliko mesto z okoli 2 miljona prebivalcev. Čutiti je bil bolj umirjen utrip v mestu, saj je srbska pravoslavna cerkev praznovala Veliko noč, na ulicah pa je bilo predvsem veliko turistov in manj domačinov.

Za Krko so na turnirju nastopili: Lindič Luka, Ban Virant Anže, Ogulin Tadej, Borin Anže ©, Kafol Aljoša, Gotenc Sašo, Leon Gorše in Kovačič Tibor. Ker so bili mladinci odsotni; na maturnaski izlet so šli,: Klobčar, Dimič Zorko, Murko, Bevc, smo sabo povabili tudi Longar Aljaža in Papež Žana iz Žužemberka, ki sta dobro dopolnila ekipo.

Na turnirju je nastopilo 16 ekip v moški in 16 ekip v ženski konkurenci. Med dekleti so Slovenijo zastopali Grosuplje, Šentvid-Domžale in Krim. V moški konkurenci so na turnirju nastopili poleg Krke še Kamnik, Maribor in Črnuče ACH.

Ekipe so bile razdeljene v štiri skupine s po štirimi ekipami. Vse tekme so se igrale v športni dvorani Banjica. Krka je nastopala v drugi skupini skupaj z: Barom (MNE), Požarevac (SRB) in ekipo Beograda A (SRB). Prvo tekmo smo igrali v soboto ob 13.uri proti ekipi Bara. Prva tekma na turnirju je bila za nas težka, saj nikakor nismo uspeli najti pravega ritma, poleg tega pa smo napravili tudi ogromno napak, vseeno pa smo izvlekli točko s porazom 2:1 (25:19,19:25, 17:15). Po tekmi je sledila vožnja z organiziranim avtobusom do dijaškega doma, kjer smo pojedli kosilo, si privoščili eno uro počitka in se odpravili na drugo tekmo ob 17.30. Nasprotnik na drugi tekmi je bila ekipa Požarevca, kjer smo pokazali veliko boljšo igro, naredili zelo malo napak in zmagali z 2:0 (25:16,25:19). Po prvem dnevu in dveh odigranih tekmah je bila lestvica v drugi skupini sledeča: Beograd A – 6 točk, Krka – 4, Bar – 2 in Požarevac – 0 točk.

Naslednji dan smo imeli ponovno tekmo ob 13.uri proti močni in visoki selekciji Beograda A. V tej tekmi bi gotovo lahko iztržili več, saj Beograd ni »baw baw« ekipa, vseeno pa smo v tekmo vstopili preveč previdno, kar nas je v začetku oddaljilo in proti koncu nismo uspeli več priključiti. Enako se je zgodilo v obeh setih. Zmaga za Beograd A z 2:0 (25:17, 25:16). Pred tekmo smo izvedeli, da je Požarevac premagal ekipo Bara, kar je pomenilo, da bomo v vsakem primeru osvojili drugo mesto v skupini. Končni vrstni red v skupini je bil: Beograd, Novo mesto, Požarevac in Bar.

Sistem tekmovanja je bil takšen, da so se prvo uvrščene ekipe uvrstile v polfinale od 1.-4. mesta, drugo uvrščene v polfinale od 5.-8-mesta, tretje uvrščene od 9.-12. mesta in četrto uvrščene v polfinale od 13.-16-mesta.

Po razporedu smo igrali tekmo b 17.30 proti selekciji Zagreba v kateri je kar nekaj visokih igralcev, mi smo imeli enega dvo metraša oni pa kar štiri. V tej tekmi smo pokazali svojo najboljšo predstavo na turnirju, saj smo vseskozi nadzorovali rezultat, odlično igrali v obrambi in tokrat tudi v fazi organizacije in zaključka napada. Zasluženo smo premagali ekipo Zagreba z 2:0 (25:20,25:15) in si priigrali tekmo za končno 5. mesto. V drugem polfinalnem paru med Črnučami in Podgorico, so bili boljši Črnogorci z 2:1.

13130988_1175646735793098_4722791726240306642_o

Zadnji dan turnirja smo imeli tekmo s Podgorico ob 8.30. Avtobus nas je z dijaškega doma pripeljal v dvorano ob 8.00, zato nismo ravno dovolj časa, da se dobro zbudimo in pripravimo na tekmo. Tako smo prvi set začeli izredno zaspano in nasprotnik nas je premagal medtem ko smo mi še odpirali oči in mencali zaspance (25:13). V drugem smo se mi prebudili, Podgorica pa si je privoščila preveč lagoden začetek in slika se je obrnila in drugi set smo dobili tesno z 25:23. V tretjem setu nismo uspeli igrati dovolj konstantno in držati priključka z nasprotnikom do samega zaključka tako je Podgorica zmagala tudi tretji set z 15:6. Osvojili smo končno 6. mesto.

Po tekmi smo se odpravili v dvorano Sport Eko, kjer smo lahko spremljali žensko in moško finale. Pri dekletih so v finalu nastopile selekciji Zagreba in Beograda, tokrat so bile boljše domačinke z 3:1. Pri fantih sta se v finalu srečala večna rivala Selekcija Beograda in Novega sada. Tekma je bila dolga in napeta, tudi zelo razburljiva, na koncu pa so pokal za 1. mesto dvignili igralci Novega sada iz Vojvodine. Podelitev je bila lepo pripravljena, vse ekipe so sodelovale na podelitvi in za zaključek je sledil še ognjemet v čast zmagovalcem.

Po finalnem turnirju smo se odpravili z avtobusom do dijaškega doma, spakirali opremo in počakali na dekleta, ki so bila sicer nastanjena v Hotelu Slavija. Z Beograda smo se odpravili ob 17.30. Zaradi praznikov so bili mejni prehodi polni in tudi mi smo slabi dve uri prebili na mejah, v Slovenijo pa prispeli okoli ene ure zjutraj.

Turnir lahko ocenimo kot rezultatsko uspešen. Ekipa se je odlično ujela tudi zunaj igrišča, saj so se fantje veliko družili tudi z ostalimi vrstniki in vrstnicami. Opazili so nas, da kljub mladosti igramo dobro odbojko, poleg tega pa so izpostavili tudi velike uspehe slovenskih reprezentanc, še posebej moške članske reprezentance.

Končni vrstni red turnirja:

14. Maribor
15. Kamnik
16. Bar

Zaključni bilten z vsemi rezultati je na voljo na povezavi.

Turnir je služil tudi kot priprava na kadetski polfinalni turnir, ki bo že to nedeljo na Ravnah na Koroškem. Naši nasprotniki so najprej Maribor nato pa, Žirovnica ali Fužinar.